Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Τέχνη Λόγου

Καλώς Ήλθατε..
Ελπίζω μέσα από αυτό το ιστολόγιο να εκφραστώ και να εκφραστείτε καθώς και να σας εκφράσω. Είναι κυρίως ένας χώρος όπου καταθέτω τη ψυχή μου κατά κάποιο τρόπο μέσα από τις τέχνες. Αγαπημένες μου είναι η τέχνη του λόγου, της φωτογραφίας, της ζωγραφικής και της μουσικής. Δημιουργίες μου λοιπόν θα βλέπετε εδώ όποτε με φωτίζει η φύση με έμπνευση. Επίσης θα ήταν χαρά μου εαν επιθυμούσατε να αναρτήσω στο ιστολόγιο και δικές σας δημιουργίες. Μπορείτε να απευθυνθείτε στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση γι' αυτό. Αλλά για να δημιουργήσουμε τέχνη...εμπνεόμαστε από αυτά που ζούμε και μας απασχολούν. Επομένως εδώ θα συζητάμε και για ότι άλλο μας εξοργίζει ή μας κάνει χαρουμένους. Καλά να περάσουμε λοιπόν και να μάθουμε, διότι η ζωή τί είναι? Ένας διαρκής αγώνας μάθησης μέσα από βιβλία, εμπειρίες (πάνω απ'όλα)..

Φιλικά, Πάνος-Δρυΐδης



Είμαστε μικροί..Αλλά καταστροφικοί…

αφού λοιπόν έχουμε επιρροή στον πλανήτη μας ας είναι για το καλύτερο..


2 σχόλια:

Anti είπε...

καλώς ήρθες στο blogspot!!!
καλές δημοσιεύσεις κ καλή διαμονή.. :))


Φιλικά
Άντη

paraxeno είπε...

καλορίζικος, άντε να δουμε και ομορφιές μπας και παιρνουμε κουράγια για να φωνάζουμε όλο και περισσότερο, όλο και πιο αποτελεσματικά, ότι χρειαστείς βάλε φωνή - αν και δεν βλεπω να χρειάζεται τίποτε περισσότερο από ανοιχτά ματια και ψυχές